((کلبه گل پسر))

منو مزرعه یه عمره چشم به راهه یه بهاریم زیر شلاق زمستون ضربه هارومیشماریم

((کلبه گل پسر))

منو مزرعه یه عمره چشم به راهه یه بهاریم زیر شلاق زمستون ضربه هارومیشماریم

از هرچه بگذریم سخن دوست خوش تر است!!!

رفیقا میگن فراموشت کنم بگذرم از تو خاموشت کنم

رفیقا میگن فراموشت کنم...!!!


این تیکه آهنگو به افتخار میلاد جون دوست عزیز هم دانشگاهیم نوشتم که در انتظار عشق دوم از روز 2 شنبه هستش(تعجب نکنین میلاد ما هر روز عشق مخصوص به همون روز رو دنبال میکنه).حاج میلاد ما فوق  تخصص قلبو عروق  در شاخه عشق شناسی کاربردی رو دارن!




عکسیکه مشاهده میکنین آقا میلاد هستش در حال اکتشاف عشق جدیدش که باعث شد دقایقی با سطل زباله نارنجی رنگ کنار سلف هم نشین بشه.میلادییییییییییییییییی!!!

در ضمن میلاد جون ما به حدی در رشته خودش تبهر داره که به بیمار عشقیش فرصت فکر کردنم نمیده وجوابو گرماگرم میگیره!امروزم که شارژ شارژ بود!



نظرات 1 + ارسال نظر
الی عروسک سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ب.ظ http://eliarosak.mihanblog.com/

من هم برایش ارزوی موفقیت می کنم
آقا میلاد جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد