((کلبه گل پسر))

منو مزرعه یه عمره چشم به راهه یه بهاریم زیر شلاق زمستون ضربه هارومیشماریم

((کلبه گل پسر))

منو مزرعه یه عمره چشم به راهه یه بهاریم زیر شلاق زمستون ضربه هارومیشماریم

به نقل از دوست عزیزم نون


تشکر میکنم نون جان برای تسلی دادن به ذهن آشفته و خاطر پریشونم از اینه حتی ناراحتی کسی رو مد نظرت قرار میدی متشکرم.نمیدونم دوستان باید بگم جناب یا سرکار نون به من خیلی لطف داشتن وکلام زیبایی که برام ارسال شده آرامش خاطر رو به من هدیه داد.امیدوارم همیشه سربلند و موفق باشی



گنجشک با خدا قهر بود…  


روزها گذشت و گنجشگ با خدا هیچ نگفت .  

فرشتگان سراغش را از خدا می گرفتند و خدا هر بار به فرشتگان این گونه می گفت:

 می آید ؛ من تنها  گوشی هستم که غصه هایش را می شنود و

یگانه قلبی هستم که   دردهایش را در خود نگاه میدارد…  

و سرانجام گنجشک روی شاخه ای از درخت دنیا نشست.

 فرشتگان چشم به لب هایش دوختند،   گنجشک هیچ نگفت و…

  خدا لب به سخن گشود :  با من بگو از آن چه سنگینی سینه توست.
گنجشک گفت :  لانه کوچکی داشتم، آرامگاه خستگی هایم بود و سرپناه بی کسی ام.  

تو همان را هم از من گرفتی.   این طوفان بی موقع چه بود؟ چه می خواستی؟

لانه محقرم کجای دنیا را گرفته بود؟

 و سنگینی بغضی راه کلامش بست…


سکوتی در عرش طنین انداخت فرشتگان همه سر به زیر انداختند.

 خدا گفت:  ماری در راه لانه ات بود. باد را گفتم تا لانه ات را واژگون کند. آن گاه تو   از کمین مار پر گشودی.


گنجشگ خیره در خدائیِ خدا مانده بود.


 خدا گفت:  و چه بسیار بلاها که به واسطه محبتم از تو دور کردم و تو ندانسته به   دشمنی ام

برخاستی!  

اشک در دیدگان گنجشک نشسته بود.

 ناگاه چیزی درونش فرو ریخت , های های گریه هایش ملکوت خدا را پر کرد...


نظرات 5 + ارسال نظر
نون یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.jomle-bozorgan.mihanblog.com/

سلام.. سلام... وایییییی !! خیلـــــی خوشحال شدم که انقدر مورد توجهتون قرار گرفته !!!! خدا رو شکر :)
مطمئن باشید که از بالا همه چیز بهتر معلومه :) خودش حواسش بهمون هست :)
عکس خیلی قشنگی انتخاب کردید براش
ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید..

نون یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.jomle-bozorgan.mihanblog.com/

سلام.. ببخشید من کامنتتونو پنهان کردم که کسی از ای دی تون سو استفاده نکنه.
خصوصی درج بفرمایید :) لطفا :)

فهیمه دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://www.fahime-z.blogfa,com

خیلی جالب بود و خدا میدونه که چقدر از این اتفاقات تو زندگی من افتاده ولی من دختر خوبی هستم و با خدا قهر نمیکنم
آهنگ رو هم دانلود کردم من خیلی ابرو رو دوست دارم

راستی فهیمه خانوم وبلاگی که درج کردین باز نمیشه یا مشکل صفحه داره یا اینکه فیلتره.رسیدگی کنین

فهیمه پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ http://fahime-z.blogfa.com/

الان درست شد !!!

الی عروسک پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ http://eliarosak.mihanblog.com/

دستت در نکنه با این مطلبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد